براي دختري كه ندارم

به صدا هايي كه مي شنوي خوب گوش كن

1390/2/5 21:13
نویسنده : مامان نويسنده
352 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پري يوش قشنگم

اسمت را پري يوش گذاشتم چون فكر مي كردم تو روزي جهان ما   را مثل نيما يوشيج از نو مي سازي.دنيايي كه مثل دنياي ما نباشد.راستش را بخواهي دنياي ما ادم بزرگ ها انقدر ها هم كه فكر مي كني چيز هاي جالب ندارد.مي دانم كه الان مي گويي اگر چيز هاي جالب ندارد چرا در كمدت هميشه قفل است!

آخر ادم بزرگ ها بيشتر از انكه زندگي كنن خاطره جمع مي كنن و بعد همه خاطره ها را مي ريزن توي يك كمد و درش را هم قفل مي كنند.اما من در اين كمد را برايت باز مي كنم وقتي كه توانستي بار سنگين اين همه خاطره را روي دوشهاي كوچكت نگاه داري.

عزيزكم

مامان امروز خيلي دلش گرفته است. كاش بودي تا موهاي نرمت را ناز مي كردم و برايت قصه مي گفتم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سارا
6 اردیبهشت 90 9:49
خوش به حال اون نی نی با این مامان با احساس
مامان كيانا
6 اردیبهشت 90 10:09
سلام عزيزم.آرزو دارم به آرزوي قشنگت برسي..منم يه دختر كوچولوي ناز دارم ومعناي حرفاتو خوب ميفهمم..اميدوارم سلامتي وشادي همواره دو فرشته همراهت باشن .به منو دخترم سر بزني خوشحال ميشيم
سروش
7 اردیبهشت 90 11:31
سلام خانم محترم اميدوارم هر چيزي كه از خدا بخواي خداوند بهت بده خوشحال ميشم به وبلاگ دختر من سري بزني.
مامان ابوالفضل
10 اردیبهشت 90 21:55
امیدوارم که هر چه زودتر به دخترت برسی و در آغوش پر احساست بگیریش
مامان فرزانه
11 اردیبهشت 90 1:33
سلام عزیزم ایده ی جدیدی داری .... موفق باشی گلم به کلبه ی ما هم سری بزن منتظر مهمانانی چون شما هستیم