براي دختري كه ندارم

بدون عنوان

1390/2/2 19:27
نویسنده : مامان نويسنده
367 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم

امروز براي اولين بار اين وبلاگ رو برات ساختم.جايي كه مي تونم برات حرف بزنم.درسته هنوز به دنيا نيومدي. حتي بابات هم پيدا نكردم اما مي دونم يه روز مي رسه كه بغلت كنم و يه عالمه قصه برات بگم قصه هاي روزهايي كه مامان تنها بود و دلتنگي هاشو براي دخترش مي نوشت.مي دونم تو دلت بهت مي خندي و مي گي از كجا معلوم شايد من پسر شدم. شايد هم واقعا بشي.اما اينو بدون كه هر ادمي چه زن چه مرد.دو تا نيمه داره.يه نيمه رو همه مي بينن و يه نيمه ديگه رو فقط خودش مي بينه.پس حتي اگه پسر هم باشي من واسه اون نصفه اي مي نويسم كه تو وجودت قايم شده و هيچكس از ش خبر نداره.همون نصفه اي كه دلش مي خواد يه عروسك رو بغل كنه يا يه وقتهايي خاله بازي كنه ...هيچ اشكالي نداره اين كار ها مال اون نصفه وجودته و بايد باشه.

مامانت نويسنده است. يه وقتهايي واسه ادم بزرگ ها فيلم و داستان و مقاله مي نويسه و يه موقع هايي واسه بچه هايي مثل تو قصه.پس اگه مامانت يكم حواس پرته و مثل مامان هاي ديگه نيست ببخشش.آخه دنياي قصه ها انقدر قشنگه كه يه وقتهايي آدم توش گم مي شه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

sara
2 اردیبهشت 90 19:32
رمانتیک و رویایی
پرنسس کوچولو
2 اردیبهشت 90 19:46
امیدوارم نینیت دخمل باشه...
مامان ابوالفظل
2 اردیبهشت 90 21:20
الهی .ولی خیلی خوبه از الان شروع کردی برای بچه ای که هنوز نیست و باباشم پیدا نکردی بنویسی. کارت عالیه
سارا
2 اردیبهشت 90 23:40
سلام عزیزم خیلی زیبا بود به من هم سربزن خوشحال میشم راستی لینکت کردم با اجازه
mamane amir ali
9 خرداد 90 0:30
azizam ba haman doniayi ke toosh hasti zendeghi kon ke digeh giret nemiad.in doniayeh ma zanan kheili sakhteh.nakhah .bezar khoda har vaght ke khast beshe.ziad vasash doa nakon